sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Katse kesään

Herättiin tänään yllättävän aikasin, mikä sinänsä oli ihan hyvä koska Mikan isä Eki ja sen vaimo Taina oli tulossa kylään ja olin suunnitellut tekeväni sen kunniaksi aleksanterinleivoksia, jotka on kuulemma Ekin lemppareita. Täytyy myöntää ettei mulla ollut aikasemmin aavistustakaan siitä miltä sellaset leivokset edes näyttää, mutta loppujen lopuksi ne olikin aika helppo tehdä, vaikka HS:n sivuilta nappaamani resepti olikin ihan surkea ja jouduin sitä vähän sitten muuntelemaan. Kovasti sain niistä kehuja ja siihen malliin hupenivat että ei kai ne ihan vikaan ainakaan voineet mennä.




Tuliaisiksi sain tuon ihanan kukan joka on kuulemma orkidean sukua. Jos joku sattuu tietämään kyseisen kukan nimen niin kertokaa ihmeessä minullekin.

Sitten eilisiin ostoksiin! Rajallisen budjettini mielessä pitäen ostin vaan yhen paidan ja sen alle sopivan tissisuojuksen (mikä lie oikealta nimitykseltään onkaan, sillä hintalapussa lukeva "toppi" tuo ei mielestäni ole) Onlysta. Tulis jo kesä niin noita vois käyttääkin.




Uuu! Niin ja nuo kengät, jotka tilasin H&M:ltä tuli mulle torstaina postissa.  Love them.

Perinteen mukaisesti päätin aamulla aprillata äitiä kertomalla sille, että olen raskaana. Äitin reaktio: "Voi herranjumala! Eve, mun täytyy käydä nyt oksentamassa." Juu, taitaa äiti tietää ettei vielä ole meidän aika hankkia lapsia, haha.
Ootin kovasti että meille olis tullut virpojia, mutta ei tänne eksynyt yhtäkään! Teki mieli käydä alhaalla pystyttämässä opastekylttejä meidän ovelle, mutta jätinpä sen sitten kuitenkin väliin. Mika on mielissään kun saa syödä nuo suklaat itse.


Tänään ois tiedossa vielä elokuvaa Ompussa. Päästään vihdoinkin kattoon se Nälkäpeli kun mullakin on vaihteen vuoksi vapaapäivä. Jee. 
Ennen sitä pitäis kuitenkin jaksaa vielä tehä koulujuttuja, sillä esimerkiksi mun drinkkikäsikirja on nyt jo viikon myöhässä. Aika huonosti jäänyt aikaa tällä viikolla millekään töiden jälkeen. Onneksi ens viikko on sit jo vähän helpompi.


Nyt sen drinkkikäsikirjan kimppuun. Heippa!

5 kommenttia:

  1. Ihanan näköisiä noi sun leivokset :) nam!

    http://brightcolorsofmine.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. hohoo kiitos! :) hyviä olivat. vieläkin tuntuu ikenet sokerikuorrutetuilta :D

    VastaaPoista
  3. aleksanterinleivokset on ihanan makeita mutta hyviä, kerrankos sitä ikenet on sokerikuorrutuksessa :P

    VastaaPoista
  4. ihanat noi kengät! :) ja tosi kiva tää sun blogis <3 :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  5. oi kiitos :) H&Mstä löytyy noita vielä ja halvalla ;)

    VastaaPoista