lauantai 31. maaliskuuta 2012

Yö soi



Oon aivan järjettömän väsynyt, mutta en jaksa mennä nukkumaankaan. Sen sijaan fiilistelen näitä vielä vähän aikaa. 

Tänään oli kivaa vaikka työpäivä ottikin vähän koville. Lähettiin Mikan kanssa ennen töiden alkua Kamppiin kaupoille ja tuli ostettua pari ihanaa juttua kesää ja ennen kaikkea Mallorcan reissua ajatellen. Niistä lisää huomenna! 

Hyvää yötä, pus ja rak.

maanantai 26. maaliskuuta 2012

Kouluko tylsää?

 Joo ei ollu kyllä tässä koulupäivässä mitään valittamista vaikka herääminen tuottikin tuskia kolmen tunnin yöunien jälkeen. Juomatuotetietouden ja baaritoimintojen opintojaksolla oli tänään vuorossa baariharjoitukset Mixtecillä. Sinne oli Matinkylästä vähän liian pitkä matka, varsinkin kun unisena lähti kyseistä paikkaa metsästämään. Nukahdin tietysti bussiin, mutta tällä kertaa oli vähän tuuria sentäs pelissä ja heräsin just paria pysäkkiä ennen määränpäätä.

 Vähän jumitusta ennen lähtöä




Aamu alkoi kahvikoulutuksella! Espressot, cappucinot ja irish coffeet aiheutti tärinöitä, mutta ainakin väsymys hävis.







 Tällasen ostan vielä joskus kotiin!


Sitten päästiinkin drinkkien tekemiseen...













Tää drinkki oli ehdottomasti mun lemppari. Vihreä tee-raparperi nam nam.
Lisää tällaisia koulupäiviä, kiitos!

Kyseistä juomateemaa jatkaen täytyy muuten hehkuttaa mun uutta lempparia, appelsiini-kookos teetä. Saatiin Mikan kanssa Aikulta ja Jaakolta tuparilahjaksi mm. kyseinen teepaketti ja oon ihan rakastunut tähän! Oon enemmänkin kahvi-ihmisiä, mutta viimepäivinä tullu enemmän juotua tätä kuin kahvia.



Tästä onkin sit hyvä jatkaa lenkille ja töihin! Kuitti.

lauantai 24. maaliskuuta 2012

Lalalalala lauantai!

Kohta pitäis lähtee töihin ja mulla on miljoona asiaa tekemättä. Siitä huolimatta päätin sit vissii että JUURI NYT on hyvä aika kirjotella tänne.
Tää päivä on tuntunu superpitkältä ja tekis vaan mieli mennä jo nukkumaan. Parin aurinkoisen päivän jälkeen tää harmaus tuntuu niin masentavalta. Onneksi huomenna on vapaapäivä niin voi nukkua pitkään ja keksiä Mikan kanssa jotain kivaa tekemistä.

Löysin muuten uuden erittäin mieluisan musiikkituttavuuden, en tajua miten en ole aikasemmin törmännyt Biffy Clyroon.


Tää biisi on soinut meillä töissä monesti ja aina oon miettiny et onpas kiva kappale, mutta vasta toissapäivänä tajusin vihdoin ottaa ylös esittäjän.


Eilen oli kyllä ekaa kertaa kunnolla sellanen olo että kyllä se kesä sieltä vielä tulee. Käytiin lenkillä ja aurinko kuumotti naamaa kivasti. Ainoana miinuksena se, että lähes koko Matinkylän rantatie hais ihan paskalle. Täyty olla tarkkana ettei osunu miinoihin. 
Kevään innoittamana päädyin myös tilaamaan H&M:ltä yhen mekon. Ihan vain yhden. 


Oon erehtynyt viime aikoina tilailemaan kaikenlaisia hörhelömekkoja, joita mun ei tule varmaan kovin useasti käytettyä. Onneksi olin nyt fiksu ja etin itselleni tällasen perusmekon mihin voi sitten yhdistellä kaikkea kivaa. Jee.

Nyt meen ja teen jotain hyödyllistä ettei valu tää päivä ihan hukkaan. Au revoir!


tiistai 20. maaliskuuta 2012

Let's get it started then

Vihdoinkin sain aikaiseksi sen mitä olen jo pitkään suunnitellut, oman blogin aloittamisen. Tämä ei ole muoti-, ruoka-, sisustus- tai lifestyleblogi, vaan sekoitus niitä kaikkia minun maailmastani käsin. Minkälainen on minun maailmani? Well...













Tätä ja paljon muuta. Toivottavasti viihdytte!