Tajusin just, että mulla on enää vaan muutama koulujuttua palautettavana ja sen jälkeen tää kouluvuosi on jo ohi. Kaksi vuotta on menny kyllä aivan sairaan nopeesti. Vaikka talvi tuntui kyllä kestävän ikuisuuden.
Mikankin kanssa ollaan seurusteltu kohta puoli vuotta. Voitin sopivasti Promotion Pointin kilpailusta 100 euron ravintola-lahjakortin vapaasti valittavaan raflaan eli päästään juhlistaan meijän puolivuosipäivää melkein ilmaiseksi! Valitsin ravintolaksi Kampin Minoksen, koska meidän on pitäny käydä siellä jo vaikka kuinka moneen kertaan ja koska rakastan kreikkalaista ruokaa. Se on sitä paitsi melko huokee hinnaltaan niin saadaan punkkupullokin tolla rahalla ihan keposeen, hoho.
Kouluasua päivältä mikäköhän tuo nyt olikaan. Ja kyllä, meidän makkari on vähän sotkunen. Tarvittais joku lipasto tänne kun mun vaatteet ei mahdu vaatekaappiin :D Tai sitten mun vaan pitäis käydä mun vaatekaappi läpi ja heittää armottomalla kädellä pois kaikki sellainen mitä ei tule pidettyä vaikka kuinka vakuuttelis itselleen, että "no kyllä mä tähän vielä joskus mahdun" tai "no mutta jos tulee sellainen tilaisuus eteen missä tätä vois käyttää...". Yeah right, nähty niin moneen kertaan, mutta silti en osaa heittää sellasii vaatteita menemään. Musta tulee varmaan vanhana sellanen hamstraaja-mummo joka elää hirveiden roinakasojen keskellä ja silittelee päivät pitkät jotain posliinikissoja.
Uuu löysin tuon kukkahameen tänään kaapin perukoilta ja rakastuin siihen uudelleen! Oon viettäny nyt monet illat kaappeja penkoen ja vastaan on tullu kyllä vaikka minkälaista riepua, jotka on päässy ihan unohtumaan. Tää oli yksi niistä kivoista yllätyksistä.
Tänään käytiin mun palkkapäivän kunniaksi vähän ostoksilla ja mukaan tarttui kyseiset selviytymistarvikkeet ja ylempänä näkyvä lintusormus. Mun Nivean luottovoide oli saanut ihanan uuden kuosin Nicola de Mainin suunnitelemalla printillä! Lisäksi sain VIHDOIN ostettua meidän makkariin tummapuiset sälekaihtimet niin ei tarvitse vapaapäivinäkin herätä aina auringonnousun aikaan.
Siinä vähän vielä viime päivien soundtrackia. Olin jo melkein ehtinyt unohtaa miten mahtava bändi Crystal Castles on kunnes Alice Practice tuli vastaan Skinsin tokassa tuottarissa. Huippua!


