Oltiin keskiviikkona Vaasan Tropiclandiassa Wykyillä eli eka Tropiclandiassa neljästä kaheksaan allasbileet ja sen jälkeen Fontanaan jatkoille. Reissu oli hyvä, mutta siitä seurannut darra aika jäätävä. Nukuin eilen melkein koko automatkan Vaasasta Helsinkiin. Päätäkin särki kivasti ja ois mulla ollu buranaakin, mutta oon päättäny että koska darrapäänsärky on itse aiheutettua, se on myös kärsittävä kunnialla. Jos vaikka oppis jotain... haha.
Ainut kuva mitä wykyiltä tuli otettuu.
Eilen illalla käytiin Hanko Sushissa syömässä (SAIN MIKAN MAISTAMAAN SUSHIA!!!!) ja pakko se on myöntää et oli kyllä parasta darrasafkaa ikinä. Burgereista ja pizzoista tulee aina vaan entistä huonompi olo. Jouduttiin venaan aika kauan että meiltä tultiin ees ottaan tilaus niin saatiin sit ilmaset Miso-keitotkin.
Pääsiäisen kunniaksi me pidettiin Mikan kanssa Munajahti 2012 -kilpailut, ehhe. Kummatkin piilotti 4 kinderiä, toinen makkariin ja toinen olkkariin. Se joka löysi munat nopeammin sai palkinnoksi tuon jättimunan eli tässä tapauksessa se jaettiin. Piilotettiin kummatkin noita munia niin taidokkaasti ettei niitä sit löytyny oikein millään ja jouduttiin sopimaan tasapelistä.
Voittajien on helppo hymyillä...
Tää päivä on menny mukavasti laiskotellessa. Avattiin meijän vuodesohva, tehtiin tortilloja ja katottiin Skinsiä. Pyykit saatiin sentäs pestyä eli toisin sanoen, päivän hyvä työ tehty, laiskotellaan lisää. Huomenna on kumminki taas duunipäivä tiedossa niin pitäähän sitä vähän levätä ennen sitä, right?
Loppuillan voiskin sit viettää satumaailmoissa. Astrid Lindgren ja Antoine De Saint-Exupery ovat rakkaus <3
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti