lauantai 31. maaliskuuta 2012

Yö soi



Oon aivan järjettömän väsynyt, mutta en jaksa mennä nukkumaankaan. Sen sijaan fiilistelen näitä vielä vähän aikaa. 

Tänään oli kivaa vaikka työpäivä ottikin vähän koville. Lähettiin Mikan kanssa ennen töiden alkua Kamppiin kaupoille ja tuli ostettua pari ihanaa juttua kesää ja ennen kaikkea Mallorcan reissua ajatellen. Niistä lisää huomenna! 

Hyvää yötä, pus ja rak.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti