Tää parin päivän vapaus töistä, koulusta ja kaikista aikuisten velvollisuuksista on tehny kyllä todella hyvää. Saanu nukkua pitkään, tuijottaa telkkaria tunteja putkeen ja viiniäkin on tullu hieman siemailtua, aaaaaah. Lauantaina mentiin Mikan kanssa sen äitille syömään ku pääsin duunista ja tuli hirveä koti-ikävä. En ole käyny Jämsässä taas pitkään aikaan ja oli kivaa istua katettuun pöytään melkein kuin kotona. Tuli vähän äitiä ikävä, tällainen nössö kun olen, haha. Seuraavan kerran Jämsään tuleekin sit varmaan lähdettyä tän kuun lopulla kun on meijän äitin 50-vuotissynttärit. Ne onkin varmasti hyvät pippalot sitte! Oikeen jämsäläisten kokoontumisajot.
Eilen Mikan äiti ja sisko sekä niiden puolisot tuli meille kyläileen ja pyöräytinpä siinä sitte taas vähä kakkua pöytään. Yritin tehä aleksanterinleivoksiakin uudelleen mutta ne oli TOTAL FAIL. Roskiin meni, voivoi. En tajua mitä meni vikaan kun mielestäni tein kaiken samanlailla ku viimeksikin.
Tollanen Baileys-juustokakku siitä sitten synty. Reseptin löysin Kinuskikissan blogista. Ihan sairaan hyvää vaikka itse sanonkin.
Illalla käytiin sit mun veljien Mikon ja Antin sekä yhen Mikon kaverin kanssa Amarillossa syömässä ja kun oltiin lähössä kotiin niin bongattiin pienoinen jono Tigeriin. Ihan totta ihmiset, is it worth it? :D
Oli kyllä ihanaa nähä veljiä pitkästä aikaa! Mikon olin nähny viimeks vuosi sitten kun se lähti Thaimaaseen sukelluksenopettajaksi. Anttiakin oon kerenny näkeen tässä vasta muutaman kerran sen jälkeen kun se kotiutui Autraliasta, jossa se asui vuoden tyttöystävänsä kanssa. Kiva tunne kun on veljet taas lähellä.
Kun päästiin kotiin päätettiin korkata meijän tuparilahjaksi saatu punkkupullo, tais olla El Coperoa?
Ihan hyvää peruspunkkuu, maistu vähän mehukatilta. Hulahti kurkusta alas vähän liiankin helposti. JA MANSIKOITA! Vieläpä hyviä mansikoita ja tähän aikaan vuodesta!
P.S Huomatkaa mun hirviökäsi :D
Tuli pitkästä aikaa lakattua kynnetkin ja aina joutuu vaan toteaan, että vaikka kynnet ois kuinka hirveessä kunnossa tahansa niin punainen kynsilakka pelastaa. Kun vaan jaksais räpeltää noiden lakkojen kanssa, en ole nimittäin koskaan oikein osannut tehdä kynsien hoitamisesta mitään rutiinia. Oon ehkä vähän poikatyttö vieläkin.
Huomenna jatkuukin sit koulu niin että se siitä lomasta. Ei sen puoleen, hyvin levänneenä tästä on hyvä jatkaa. Oujee ja sillee. Moi.
Oiii aivan ihanan värinen kynsilakka ja nam mansikoita! :))
VastaaPoistahttp://jivingsoul.blogspot.com/
Tosi hyvännäkönen juustokakku sekä nainen. Jään stalkkailee sua.
VastaaPoistatässä mun blogi http://commu.users.theorycraft.org
hihii :))
VastaaPoista