Joo ei ollu kyllä tässä koulupäivässä mitään valittamista vaikka herääminen tuottikin tuskia kolmen tunnin yöunien jälkeen. Juomatuotetietouden ja baaritoimintojen opintojaksolla oli tänään vuorossa baariharjoitukset Mixtecillä. Sinne oli Matinkylästä vähän liian pitkä matka, varsinkin kun unisena lähti kyseistä paikkaa metsästämään. Nukahdin tietysti bussiin, mutta tällä kertaa oli vähän tuuria sentäs pelissä ja heräsin just paria pysäkkiä ennen määränpäätä.
Vähän jumitusta ennen lähtöä
Aamu alkoi kahvikoulutuksella! Espressot, cappucinot ja irish coffeet aiheutti tärinöitä, mutta ainakin väsymys hävis.
Tällasen ostan vielä joskus kotiin!
Sitten päästiinkin drinkkien tekemiseen...
Tää drinkki oli ehdottomasti mun lemppari. Vihreä tee-raparperi nam nam.
Lisää tällaisia koulupäiviä, kiitos!
Kyseistä juomateemaa jatkaen täytyy muuten hehkuttaa mun uutta lempparia, appelsiini-kookos teetä. Saatiin Mikan kanssa Aikulta ja Jaakolta tuparilahjaksi mm. kyseinen teepaketti ja oon ihan rakastunut tähän! Oon enemmänkin kahvi-ihmisiä, mutta viimepäivinä tullu enemmän juotua tätä kuin kahvia.
Tästä onkin sit hyvä jatkaa lenkille ja töihin! Kuitti.
Hyvältä näyttää! Kyllä mulle kelpais :D
VastaaPoistaNo jopas jotankin, näyttääpä herqlliselta. *SLURPS* :--P~~~
VastaaPoista:DDD
VastaaPoista