lauantai 24. maaliskuuta 2012

Lalalalala lauantai!

Kohta pitäis lähtee töihin ja mulla on miljoona asiaa tekemättä. Siitä huolimatta päätin sit vissii että JUURI NYT on hyvä aika kirjotella tänne.
Tää päivä on tuntunu superpitkältä ja tekis vaan mieli mennä jo nukkumaan. Parin aurinkoisen päivän jälkeen tää harmaus tuntuu niin masentavalta. Onneksi huomenna on vapaapäivä niin voi nukkua pitkään ja keksiä Mikan kanssa jotain kivaa tekemistä.

Löysin muuten uuden erittäin mieluisan musiikkituttavuuden, en tajua miten en ole aikasemmin törmännyt Biffy Clyroon.


Tää biisi on soinut meillä töissä monesti ja aina oon miettiny et onpas kiva kappale, mutta vasta toissapäivänä tajusin vihdoin ottaa ylös esittäjän.


Eilen oli kyllä ekaa kertaa kunnolla sellanen olo että kyllä se kesä sieltä vielä tulee. Käytiin lenkillä ja aurinko kuumotti naamaa kivasti. Ainoana miinuksena se, että lähes koko Matinkylän rantatie hais ihan paskalle. Täyty olla tarkkana ettei osunu miinoihin. 
Kevään innoittamana päädyin myös tilaamaan H&M:ltä yhen mekon. Ihan vain yhden. 


Oon erehtynyt viime aikoina tilailemaan kaikenlaisia hörhelömekkoja, joita mun ei tule varmaan kovin useasti käytettyä. Onneksi olin nyt fiksu ja etin itselleni tällasen perusmekon mihin voi sitten yhdistellä kaikkea kivaa. Jee.

Nyt meen ja teen jotain hyödyllistä ettei valu tää päivä ihan hukkaan. Au revoir!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti